Kanser Sonrasında Meme Estetiğine Ne Zaman Başvurulmalı?

Meme kanseri bugün kadınlarda görülen bir kanser türüdür. Meme kanseri birçok kadının göğüslerini veya göğüslerini kaybetmesine neden olmuştur. Ancak, teknolojik gelişmelerin yanı sıra, estetik alanında birçok gelişme var. Kanser nedeniyle meme protezi kolayca yapılabilir. Yeni bir meme eskisi ile aynı görünüme sahip olabilir.

Meme Kanseri Zararlı mıdır?

Göğüs cerrahisi zararlı değildir. Oldukça kullanışlı. Meme estetiği olan hastalar, kanser gibi zor bir dönemden sonra tamamen güncellenecek ve zayıf psikolojiden ortaya çıkmaya başlayacaktır. Hasta vücudu ile mutlu olacak ve sağlıklı olduğunu anlayacaktır. Meme estetiği olan hastalar, kural olarak, bir protez kullanmaya gerek yoktur. Elbette bir protez de kullanılabilir. Böylece hasta gerçek bir meme organı, yani eskisine neredeyse aynı olan bir meme alabilir. Meme kanserinden sonra hala radyasyon tedavisi gören hastalar doktorlarına danışmalı ve uygun bir tarih belirlemelidir. Meme estetiği için hastaya radyasyon tedavisi verilmemelidir. Çünkü radyasyon tedavisi ameliyattan iyileşmeyi yavaşlatır ve hastanın iyileşmesi uzun zaman alır.

meme-kanseri-zararli-midir

Meme Kanseri

Radyasyon tedavisi sonrası bir başka durum meme kanserinden sonra meme kanseridir, meme sonrası kanserdendir. Kanserden sonra, doktorun ihtiyaç duyduğu doku miktarını belirlemesine bakılmaksızın, ok miktarı miktarı kaybetmiştir. Meme kanseri estetiği için protezler kullanılacak ve vücudun temel kısımlarından yağ dokusu sağlanabilir ve bu yağ dokusu yeni oluşturulan memeye yerleştirilebilir.

Meme başı yenilenebilir ve meme ucu hastanın kendi vücudundan çıkarılabilir. Memenin belli bir estetik periyodundan sonra yapılırsa, memenin estetiği hasta için daha uygun ve doğru bir çözüm olacaktır. Meme cerrahisi sonrası meme onarımı çok önemlidir. Meme yeniden iyileştikten sonra meme başının estetik ameliyatı memenin tam olarak oluşmasını sağlar.

meme-kanseri

Meme Kanserinden Sonra Hastaya Tekrardan Meme Yapılabilir mi?

Konjenital nedenlerle ilgili olarak, şu anda karşı karşıya kaldığımız yaralanma veya kanser nedeniyle meme bezinin yeniden inşası mümkündür. Genel olarak, bunu iki şekilde yapılabilir: biri implantlı, yani protez şekilde, ikincisi kişinin kendi otolog dokuları ile yapılabilir. Aynı zamanda, genel cerrahlar meme kanseri çıkarma operasyonu gerçekleştirirken, meme kanseri çıkarma operasyonu sırasında meme dokusunu da göğüsten alabiliriz ve cerrahi operasyona girebilir veya bunları protez veya protez ile onarılabilir. Veya yıllarca, kemoterapi, radyoterapi görülmüş, önceki dönemde işe yaramadı ya da yıllar sonra, bu işlemler protezler veya kendi dokuları kullanılarak aynı şekilde restore edilebilir. Onarım aşamalı bir işlemdir.

Meme Onarımında Zamanlama

Meme Bezinin Acil Onarımı: Mastektomiden sonra, hastayı genel ameliyattan aldıktan sonra bir seansta memeyi eski haline getirmek mümkündür. Bu ameliyatların en önemli avantajlarından biri, hastanın ameliyattan sonra meme yaralanması yaşamamasıdır. Alınan meme dokusunun miktarı, radyoterapinin görünüp görünmeyeceği, ek hastalıkların varlığı, cerrahi teknikte cerrahi tercih edileceğini belirler. Bu operasyonlarda göğüs onarımı en sık göğüs kasının altına yerleştirilen bir silikon meme implantı kullanılarak tercih edilir. İmplant boyutları, diğer memenin hacmine ve çıkarılacak meme dokusuna yakın olarak tanımlanır. Derinin yetersiz kaldığı durumlarda sırt ve kas dokusunun derisi implantı örtmek için göğüs bölgesine hareket eder. Hastanın kliniğine veya kendi dokunuzu tamir etme ihtiyacına bağlı olarak, tercih edilebilir.

Geç Meme Onarımı: Meme onarımı mastektomi geçirmiş, ancak eşzamanlı meme restorasyonu geçirmemiş hastalarda yapılır. Bu hasta gruplarında mastektomi pürüzsüzdür ve cilt göğüs duvarına yapışır. Radyasyon tedavisi geçerse, cilt çok sağlam ve elastikiyetini yitirmiştir. Bu özel durum planlanırken dikkate alınır. Bu hastalarda, kendi dokuları veya meme implantları ile iyileşme mümkündür, ancak kendi dokuları ile iyileşme tercih edilir. En sık kullanılan doku sırt ve karın derisidir. Hasta dokusundan yapılan yeni göğüsler, estetik görünümleri açısından daha doğal sonuçlara sahip olsalar da, operasyon süreleri ve gözlem süreleri bakımından daha fazla emek gerektirirler ve hastanın planı dikkatlice seçilmelidir. Yukarıda açıklanan doku genişletici özelliklere sahip göğüs implantları, bu operasyonlar için uygun olmayan hastalar için en uygun yöntemdir.