Boyun Bölgesinin Gençleştirilmesi İçin Hangi Yöntemler Uygulanır?

Boyun estetiği, yüz estetiği ile bir bütün olarak görülmelidir. Bu, yüz estetiğinin bir devamıdır ve deformasyon aynı anda gelişir. Çok gelişmiş bir hindi boynu dediğimiz sarkma, şekil kaybı veya aşırı sarkma problemi varsa boyun germe cerrahi bir işlem olarak gerçekleştirilir.

Odaklanmış Ultrason ile Cilt Gençleşmenin Faydaları

Odaklanmış ultrasonla cilt gençleştirme, cildin alt katmanlarında kollajen üretimine neden olan, ses dalgalarını kullanarak rejenerasyon, cilt sıkılaştırma ve kaldırma etkisi sağlayan bir tedavi yöntemidir.

Cilt odaklama, sarkma ve kaş, alın, yanak, çerçeve, yüz çevresi, çene çizgisi ve gıdıklama alanı ile ultrason kullanımı cilt elastikiyetinin kaybı nedeniyle iyileştirilmiş ve gençleştirilmiştir.

İşlem sırasında, ısı enerjisi üreten ses dalgaları, dokunun istenen derinliğine odaklanır ve cildin üst katmanına zarar vermeden cilt altındaki bağ dokusunda kollajen üretimini artıran küçük termal yaralanmalar yaratılır.

Odaklanmış Ultrason ile Cilt Gençleştirme Nasıl Uygulanır?

Bu işlem sırasında uygulama cildin yüzeyini etkilemez. Bağ dokusu taşıyıcısının cildin altında olduğu derinliğe ulaşan enerji nedeniyle, dokuda yeni kollajen oluşumunu uyaran güçlü bir sıkma etkisi vardır ve zamanla cerrahi olmayan bir yüzdürme etkisi elde edilir.

Odaklanmış ultrason kullanarak yüz gençleştirme, yanakların çevresindeki kırışıklık düzeltmesi, gıdık alanında sarkmayı düzeltmek için boyun germe, kaş kaldırma alanı yine gençleştirme alanlarına dahildir.

odaklanmis-ultrason-ile-cilt-genclestirme-nasil-uygulanir

Odaklanmış Ultrasonla Cildi Gençleştirmek Ne Kadar Sürer?

Odaklanmış ultrason kullanarak cilt gençleştirme süresi, uygulamaya bağlı olarak 30-60 dakika arasında değişir ve tüm yüz ve boynun uygulanması 1 saate kadar sürer. Odaklanmış ultrason kullanarak cilt gençleştirme, istenen sonucu elde etmek için 1-3 seans için uygundur. Genellikle bir seans yeterlidir. Etkisi 1-3 yıl sürer.

Uygulama sırasında, hastalar genellikle yanma veya aşırı ajitasyon gibi hissettiği ağrılarını tanımlarlar. Bölgesel anestezi veya sedasyona gerek yoktur.

Odaklanmış ultrasonun enerjisi tıpta (hamile kadınlarda bile) 50 yıldan uzun süredir güvenle kullanılmaktadır.

Cilt Gençleştirme Ne Zaman Odaklanmış Ultrasonla Sonuçlanır?

Uygulamadan sonraki ilk andan itibaren, etki her gün daha da belirginleşir. Etkilerin bir ay sonra fark edildiğini ve istenen sonuçların 3 ay sonra gözlenmeye başladığı belirtilmiştir. Tam sonuçların alınması 6 ay kadar sürebilir. Odaklanmış ultrasonla cilt gençleştirme ciltte kollajen üretimini uyardığından, sonuçlar uzun sürelidir.

Hastaların temel şikayetleri cilt uyuşukluğu, kırışıklıklar, cilt kırılganlığı ve çift çene görünümü, boyun ve dekolte bölgelerinde yaşlanma belirtileridir. Neyse ki, tıbbi estetikte bu problemleri çözen pek çok minimal invaziv tedavi seçeneği var. Hastanın önceki mesajları, sorunların süresi, sağlık durumu, yaşam tarzı, diyet ve günlük bakım alışkanlıkları, boynun ve dekolte bölgesinin gençleşmesinde çok başarılı sonuçlar elde etmek için bireysel bir tedavi planı kullanılarak sorgulanır.

Özellikle, platin bantlardan kaynaklanan boyun problemleri durumunda (çene çizgisini aşağı doğru hareket ettirmek ve boyun ve çene açısını hizalamak gibi), Botoks enjeksiyonu, çene çizgisini serbest bırakmak ve boyun ve çene açısını hizalamak için kullanılır. Hastaya hareketlerde bir azalmaya yol açan alt dişleri ısırması talimatı verilmiştir. Bu arada bazı yüksek voltaj lifleri tespit edilir ve dikey enjeksiyon yapılır. Ekstra lamel kasların dozu ve derinliğini etkilememeye özen gösterilmelidir.

Elastik Cilt

Hyaluronik asit bazlı dolgu maddeleri, ince ve narin cilt ile boynu ve dekolte nemlendirme, kaybedilen hacmi eski haline getirme ve cildin elastikiyetini sağlama kabiliyetleri nedeniyle önemli tedavi seçeneklerinden biridir. Cilt daha dolgun ve nemli görünür, kırışıklıklar yumuşar ve ince çizgiler kaybolur. Bu bölgelerde özel olarak geliştirilmiş vitaminler ve antioksidan takviyeler kullanılmaktadır. Sorunun ciddiyetine bağlı olarak, birkaç uygulama gerekebilir.

Bu yöntem, boyun ve çene hattı sarkması olan hastaları kaldırmak için klasik cerrahiye bir alternatif sunar. Boyun gençleşmesi ameliyat sonrası en etkili yöntemdir. Halatlar çeşitli malzemelerden yapılmış olmasına rağmen, polidioksanon ipleri çok sık kullanılır. İğneli cilt altına yerleştirilen iğneler, kullanıldığı alanda mekanik bir kaldırma sağlar ve sonuçların verimini ve tutarlılığını artıran kollajen üretimini tetikler. Bu durumda, hastanın cilt durumu çok iyi değerlendirilmeli ve kullanılan malzemenin tipi ve yoğunluğu iyi hesaplanmalıdır.